امید به زندگی برای یک بیمار به بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.5 است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی برای یک بیمار به بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.5 است

برای برخی از افراد، اگر کراتینین بالا می رود تا به 2.5، آنها تعجب می کنم چه ماده با کلیه است. آیا خطرناک است برای بیماران CKD؟

بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه) ظاهر خواهد شد در حالی که کلیه ذره ذره برای سالهای زیادی زخمی شدند. علاوه بر، از حالا به بعد، ما نمی توانیم پیدا کردن تمام به همین دلیل کلیه آسیب دیده است. علاوه بر این، هیچ درمان موثر در بالینی برای درمان بیماری مزمن کلیه به طور کامل وجود دارد. از آنجا که، آن سخت است به پیوند کلیه و دیالیز می تواند به بسیاری رنج منجر شود، و پس از آن، بیماران می خواهند بدانند چه امید به زندگی است.

کراتینین 2.5 ما نشان می دهد که بیمار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. اگر بیماران می تواند یک رژیم غذایی و زندگی به سبک سالم نگه دارید، به تمرینات اندازه کافی، از عفونت یا سرد، و غیره محافظت از خود وجود خواهد داشت به مدت طولانی قبل از CKD در حال توسعه به نارسایی کلیه است. در غیر این صورت، آن را به سرعت به مرحله نارسایی کلیه است.

در آن زمان، بیماران نیاز به دیالیز به زندگی طولانی تر. با دیالیز، بیماران مختلف های مختلف زندگی خواهد داشت. همچنین، پس از مصرف پیوند کلیه، بیماران نارسایی کلیه دوباره با توجه به واکنش رد داشته باشد. بنابراین، چگونه می تواند به بیماران CKD با کراتینین 2.5 یک زندگی طولانی با هیچ درد و رنج دارند؟

آیا تا به حال در مورد طب چینی است که قادر به درمان بیماری از ریشه شنیده؟ به راستی، آن را فرصتی برای بیماران CKD با کراتینین 2.5 به یک زندگی عادی با طب چینی است. به عنوان یک ماده در واقع، بسیاری از بیماران مرحله 3 بیماری مزمن کلیه که درمان در بیماری های کلیه Shijiazhuang درمان در بیمارستان پذیرفته اند عملکرد کلیه را افزایش داده اند و یک زندگی عادی است. آنها به هیچ نیاز به دیالیز و پیوند کلیه هستند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد داروهای چینی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ایمیل / واتساپ / وایبر / ویچت ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: